Rezūm™ - šetrná léčba prostaty vodní parou

Nechcete podstupovat tradiční operaci? Rád byste se vyhnul polykání léků? Variantou může být právě Rezūm™. Léčba vodní párou využívá přirozenou energii vodní páry. Klinické studie potvrzují pozitivní bezpečnostní profil i skutečnou úlevu od příznaků spojených s BPH.

BPH je benigní hyperplazie prostaty, neboli zvětšená prostata. Není to rakovina. Je to prostě něco, s čím se většina mužů musí v určitém okamžiku života vypořádat. Jedná se o onemocnění, které postihuje asi 50% šedesátiletých mužů a až 95% mužů nad 85 let.

Časté příznaky BPH

• tlak na močovou trubici způsobuje obtíže při močení (slabý proud močinestejnoměrný proud moči, časté močení, urgence na močení, obtížné močení, opakované noční močení)
  • častější infekce močových cest
  • možná přítomnost krve v moči

Pokud se BPH neléčí, může to vést k vážnějším problémům s močením, močovým měchýřem a ledvinami. BPH může být životním faktem, ale nikoliv normou, se kterou musíte žít.

Technologie Rezūm™ využívá přirozenou energii vodní páry k úlevě od příznaků spojených s benigní hyperplazií prostaty (BPH).

Jedna aplikace trvá devět vteřin. Po tu dobu vodní pára prostupuje do ohraničeného prostoru prostatické tkáně, kde následně kondenzuje na buňkách a mění skupenství zpět na kapalné. Energie uvolněná při kondenzaci je dost silná, aby zasažené buňky usmrtila.

Tyto odumřelé buňky tělo časem odstraní zcela přirozenou cestou – hojením. Prostata se tak zmenší a dojde k uvolnění tlaku na močovou trubici, a tím i k ústupu příznaků BPH.

Počet aplikací vodní páry se liší od velikosti prostaty. Všechny aplikace jsou prováděny během jednoho výkonu na zákrokovém nebo operačním sále. Obrázky výše ilustrují, jak léčba probíhá. Nejedná se o prezentaci konkrétních výsledků léčby.

Největší výhody léčby vodní parou

• Žádné léky s vedlejšími účinky
  • Většina pacientů cítí úlevu již dva týdny po zákroku
  • Zachování erektilní funkce